sobota 5. července 2014

První den nového života.

Není to tak úplně první den, neboť jsem prvně cvičila už včera odpoledne. Ale ode dneška už na to jdu z gruntu, změnou stravy.

Snídaně: sklenice vlažné vody s citronem, ovesná kaše s lískovými ořechy a goji
             (50g ovesných vloček, 350 ml mléka, lžička goji a ořechy),

Svačina: sklenice malinové šťávy, červená hruška

Oběd: sklenice malinkové šťávy, pečený pangas (ochucený pepřem, bylinkami a chilli), rýže

Svačina: porce piškotového dortu s marcipánem

Večeře: 2 chlebíčky, kousky slaniny a sýra

Cvičení co mám v plánu: workout, 70x dřepy, 70x sedy lehy normální, 70x sedy lehy do strany, 70 sekund jízda na kole, 30x zvednutí nohou dozadu, 20 sekund plank.

Jsem hrozná a nenávidím víkendy, protože mi nedovolují stravovat se tak, jak bych chtěla. Byla jsem na rodinné oslavě celé odpoledne až do večera, takže šance na zdravou svačinu a večeři byla nulová.
Takže předsevzetí - sobota a neděle prostě budou cheating days, jinak to bohužel nevidím. :/

Žádné komentáře:

Okomentovat