pátek 4. července 2014

Nový start, nový boj k novému tělu.

Konečně jsem se rozhoupala k tomu, abych se sebou začala něco dělat. Noční žranice, přejídání a následný pocit viny a zvracení chci definitivně vymazat ze svého života a zkusit to znovu.
Mým cílem je naučit se jíst a žít zdravě, zpevnit si postavu a udělat svůj život o něco hezčí. Už žádné "začnu v pondělí". Už žádné diety a pochybné způsoby hubnutí. Jen zdravé zpevněné tělo.

A protože jsem lempl a lajdák a všechny moje pokusy cvičit skončily nejpozději po dvou týdnech, mám tenhle blog. Bude to moje veřejná motivace a já doufám, že tentokrát to nevzdám.

Rekapitulace současného rozežraného a špíčkatého těla:

Výška: 153 cm
Váha: 51 kg
Prsa: 84 cm
Pas: 69 cm (no hrůůůza)
Boky: 87 cm

Dnešní cvičení:
- 5 minut workout na zahřátí (klasická rozcvička a protahování)
- 60 sedů-lehů klasicky
- 60 sekund jízda na kole
- 60 dřepů
- 20x každá noha zvednutí dozadu v poloze na všech čtyřech - nezdá se to, ale udržet rovnováhu je docela fuška
- 10 sekund plank - moje ruce fakt nic nevydrží)

Věřte nebo ne, tohleto malé cvíčo způsobilo, že jsem tak nějak udýchaná, zpocená a vyflusaná. Moje kondička je strašná. Ale právě proto chci změnit svoje špatný návyky, abych se stala zdravějším člověkem.

Možná, že někdo máte také svůj blog? Napište mi, můžeme se vzájemně motivovat. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat